Målgruppe
Projektets målgruppe var todelt. I første omgang arbejdede projektet direkte med de lokale turistaktører for at hæve destinationens digitale niveau. Derved kunne projektet ramme sin anden målgruppe; de potentielle turister, som denne digitale udvikling kunne ramme.
Formål
Det overordnede formål i projektet var at skabe en mere digital destination, hvor turisterne mødes, der hvor de er. Ved at gøre adgangen til hjælpemidler og muligheder lettere at finde, blev Destination Sydvestjylland (DSVJ) et mere tiltrækkende feriemål.
De digitale muligheder gør også, at turisterne både finder mulighederne, når ferien skal udvælges derhjemme, og finder mulighederne når de står midt i destinationen.
Således stod projektet også for oprettelsen af en række digitale informationsskærme fordelt over destination, hvor besøgende let og enkelt finder information om nærliggende seværdigheder, restauranter, oplevelser og andet.
Yderligere information
Find yderligere information på – http://sydvestjylland.com/da/erhvervsforum/digitalt/